pondělí 23. září 2013

Literární deníček (16. 9. - 22. 9. 2013)

Dnešní literární deníćek se bude opět odehrávat ve vší stručnosti. Tentokrát ne proto, že bych snad byla unavená/moc líná (i když jsem oboje, přiznávám), ale především proto, že jsem dneska byla poprvé ve škole, zítra brzo vstávám (a tudíž musím jít i brzo spát) a ráda bych ještě něco napsala, aby u dnešního zápisku nebyla jedna velká nula. Takže se-

"Přestaň se vykecávat a dej se do psaní. Páťa s Lukym čekají!"



Takže o co jde?

V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?


Úterý

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Krabice)
Počet znaků: 5701
Poznámka: Vrátila jsem se od kamarádky v půl osmé večer a ještě jsem musela napsat literární deníček. Byla jsem tak zoufale unavená, že se mi do psaní ani nechtělo, ale zároveň jsem nechtěla nechat Patrika s Lukym na poslední chvíli, takže... Tak.

Středa

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 7130
Poznámka: Nejsem si ani trochu jistá, co jsem dneska vyváděla. Tedy, krom pečení muffinů a koukání na Doctora Who. (Souběžně, prosím.) Večer se tu pak zjevila babička a ke psaní jsem se prostě pořádně nedostala.

Čtvrtek

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 10969
Poznámka: Dnešním dnem přesáhla moje knížka délkou sto normostran. Jsem na to docela hrdá, ano. Když si vezmu, že jsem ji rozepsala zhruba jen před měsícem... Jo, jde to zatraceně dobře.

Pátek

Pracuju na: Zápisek na blog
Počet znaků: 3862

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 11629

Celkem: 15491
Poznámka: Obvykle si zápisky na osobní blog do denních znaků nepočítám. Obvykle taky nedosahují téhle délky. Když jsem ale viděla, jak tenhle skončil, rozhodla jsem se ho přece jen zapsat. No, na to, jak brzo jsem vstávala a šla k zubařce, je tohle fajn výsledek...

 

Sobota

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 10912
Poznámka: A docela krátce po přesáhnutí stovky normostran se mi podařilo kníźku prodloužit na dvě stě tisíc znaků. Všechno v rámci nočního záchvatu psaní. Ne, že bych místo toho neměla radši jít spát...

Neděle

Pracuju na: Ginger
Počet znaků: 1799

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 7192

Celkem: 8991
Poznámka: Uznávám, že je to nic moc, ale na moji obhajobu, měla jsem toho přes den docela hodně. Vaření a tak, znáte to. Pak se jel Singapur a já byla prostě líná. Pak jsem se dokopala napsat Ginger a dál byla líná. A pak, skoro než jsem měla už jít spát... No, znáte to. Ehm...

Sečteno a podtrženo

Za minulý týden jsem napsala celkem 59 194 znaků. Na to, že jsem na psaní měla jen šest dní, to rozhodně není špatné. Mimochodem, dvojce Buzeranta zase přibylo skoro padesát tisíc znaků, což je rozhodně pokrok. No, uvidíme, jak to bude se psaním teď. Jak jsem už psala, odstartovala mi škola a času (a energie) rozhodně nebude tolik. Tak schválně, co přinese ten další týden...

A jen tak mimochodem, co říkáte na novinku v podobě horního menu namísto seznamu tagů? Je to taková drobná změna designu, kterou jsem měla v plánu už nějakou chvíli...

2 komentáře:

  1. Vážně ti upřímně závidím, že ti to tak jde :) nikdy jsem nebyla na dlouhé texty, asi jsem ještě nenašla tak skvělé téma, které bych tak dobře rozepsala.:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přijde. Stačí pořádně uplatit Múzu. =D Já taky kdysi psala hlavně povídky, dost mi to trvalo, než jsem napsala delší útvar, co by za to fakt stál. Vlastně jsem první delší knížku, co je podle mě dost dobrá na vydání, dopsala letos v červnu, takže... ;)

      Vymazat