pondělí 9. září 2013

Literární deníček (2. 9. - 8. 9. 2013)

Ahoj, lidi. Dneska bude deníček jen ve vší stručnosti. Měla jsem toho dneska hodně, k napsání jsem se dostala teď a vůbec se mi do toho nechce. Jsem utahaná, bolí mě hlava... A prostě se mi nějak nechce se s tím vypisovat, nemluvě o tom, že tenhle týden stál z psacího hlediska vcelku za houby. Tedy, jak se to vezme... Na moje standardy z poslední doby stál za houby, tak. Ehm...

("Zkrátka, pro všechny ostatní jeto naprosto šílený číslo, jen pro tebe je to málo, chápu správně? Ale jiste, že chápu...")




Takže o co jde?

V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?

Pondělí

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Králík)
Počet znaků: 5953

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 1910

Celkem: 7863
Poznámka: Dneska jsem byla v Hradci, prohrabat se zbožím v sekáči. Pro sebe jsem si přivezla jen koženej kabát, ale zato DOKONALEJ koženej kabát. Jen jsem ráno brzo vstávala, lítala po městě... A večer se mi do psaní už moc nechtělo. Je to vidět, chápu.

Úterý

Pracuju na: Překonat sám sebe
Počet znaků: 4158

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 5270

Celkem: 9428
Poznámka: Byla jsem poprvé po pár letech u zubařky a zjistila, jak se to s mojí pusou má. No, je to nic moc. Večer byl trochu ve znamení nervů. Na psaní jsem nějak neměla myšlenky. Vlastně je to docela dobrej výsledek, já vím, ale stejně...

Středa

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 6698
Poznámka: Zase návštěva sekáče, a pak prostě poflakování se. No jo, ne vždycky má člověk chuť na psaní. Takže jsem si dneska dala menší volno. Ale ve svém 'veledíle' jsem se dostala přes hranici padesáti normostran...

Čtvrtek

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 13050
Poznámka: Tohle číslo je výsledek náhlého nočního záchvatu psaní. Přísahám, snad ještě v jedenáct jsem neměla ani čárku, až pak jsem se rozeběhla. Než jsem se vzpamatovala, měla jsem tohle. A padla hranice sto tisíc znaků knížky, mimochodem...

Pátek

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 9962
Poznámka: Dopoledne jsem přišla o zub a po většinu dne jsem si tudíž tak trochu hrála na upíra a pila si vlastní krev. No dobře, respektive moje sliny většinu dne chutnaly po krvi. Mezi náma, večer mi z toho bylo chvílemi už vážně zle...

 

Sobota

Pracuju na: Nákupní seznam
Počet znaků: 4454

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 5195

Celkem: 9649
Poznámka: No, co na to říct? Nákupní seznam jsem napsala už odpoledne, výsledek za večer není nic moc. Jenže víte, oni dávali Alenku v říši divů. A Alenka má prostě přednost. Miluju naprosto vyšinutou Bílou královnu, nemůžu si pomoct...

Neděle

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 10654
Poznámka: No, na konec týdne to není nejhorší číslo. Na to, že se mi do psaní ani nechtělo, neměla jsem pořádně náladu... A vůbec. No, možná to, že jsem ji neměla, i pomohlo. On hlavní hrdina momentálně taky nepřekypuje životním optimismem...

Sečteno a podtrženo

Výsledek tohohle týdne je poměrně slušných 67 304 znaků. Ano, vím, že je to dost. Vím, že se vám z toho nejspíš protočí panenky. Ale stejně musím říct, že pocitově to pro mě prostě bylo nic moc. Nějak jsem na psaní pořád neměla čas, stejně jako jsem postrádala tu správnou chuť. Přisuzuju to počasí a nervům ze zubaře. A ty, mimochodem, pořád neskončily. No nic, uvidíme, co přinese tenhle týden... =)