úterý 14. ledna 2014

Článek se zvýšeným množstvím gifů

Ehm, jo. Asi jste si všimli, že poslední dny nějak nejsem schopná se tomuhle blogu pořádně věnovat. Myslela jsem, že se to nestane, ale... No, asi jsem trochu přecenila svoje síly. Ano, hádáte správně, zkouškové období mě poněkud udolává, takže nemám vůbec čas (o náladě nemluvě) skoro ani na psaní, nedejbože na věnování se blogu. Berte tohle jako moji oficiální omluvu.

(Whoviani budou za dar na omluvu považovat i tenhle obrázek, ano?)

Posledních pár dní jsem strávila z větší části učením. Moc jsem toho nenapsala. Jmenovitě jednu kapitolu fanfiction s Lokim, co vychází na osobním blogu, jednu kapitolu Ginger (menší spin-off k chystané Upířině) a kapitolu Patrika a Lukáše na čtvrtek. I to mě stálo hodně výčitek svědomí a hodně chvil paniky. Hlavně když jsem si uvědomila, co všechno se ještě mám naučit a co mám přečíst. Literatura devatenáctýho století, ale ne v rozsahu jako na střední. V poněkud rozsáhlejším rozsahu. A se spoustou keců kolem.


Jen tak mezi řečí, tu zkoušku jsem dneska udělala, a dokonce za jedna. Což je něco, co jsem naprosto nečekala, když jsem tam šla, jelikož jsem na tu zkoušku čekala tak dlouho, že jsem vážně měla pocit, že se mi z tý hlavy všechno dávno vykouřilo. Naštěstí se zeptal na něco, co v ní zůstalo. A ještě jsem si předtím stihla udělat zápočet ze světovky, takže...


(Vy víte, že jeho si odpustit nemůžu, viďte?)

Ale bohužel, jedna zkouška neznamená, že teď budu mít na blog víc času. Ještě mě totiž čeká druhá, ta, co bude mnohem horší a na kterou se začínám učit tak nějak... zítra. Dělám ji v pondělí. Z čehož si můžete asi udělat obrázek. A podle toho, jak hrozně mi letěly dny u tý český literatury, no... Ještě to bude velká, velká, ehm... zábava. Vážně, už se naprosto nemůžu dočkat.


Takže vás jen prosím... Ještě to se mnou chvilinku vydržte, ano? V nejbližších pár dnech bude moje jediná aktivita nejspíš jen ta kapitola Patrika a Lukyho. Bohužel. Ale slibuju, že pokud dám tu druhou zkoušku, tak ty sladký dva týdny volna, co by mě pak čekaly, využiju k tomu, abych psala, psala a psala, a pak ještě víc psala. A možná se taky podívala na těch pár filmů a seriálů, co mi tu čekají ve velice dlouhý frontě... Ale to vás asi tak docela nezajímá. Vás zajímá jen to psaní. A jo, to by vás zajímat mělo. Protože mám poměrně zajímavé plány...


Ehm, jo. To je všechno, co jsem vám chtěla říct. Promiňte mi ty gify. Tak nějak jsem... měla náladu je do toho článku zapojit. Ale abyste neřekli, že mám jen samý tematicky nepatřící k mýmu blogu...


Tak se mějte hezky. Já se zas brzo ozvu... =)

5 komentářů:

  1. Gratulujeme ke zkousce a budeme drzet palce na tu dalsi, at se povede:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou chvíle, kdy zábava musí jí malinko stranou. (To bylo úžasné moudro, že jo:))
    Rozhodně ti držím alce, ať uděláš zkoušku.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc úžasné gify, všetky :3 A gratulujem ti k úspešne zvládnutej skúške a prajem ti šťastie aj na tú ďalšiu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto ti rozumím, protože zažívám úplně to samé. Pořád jen samé učení, téměř žádný volný čas..

    OdpovědětVymazat
  5. Ta Devítka.... *q* Chybí mi, ušák jeden :(... (Nic proti Desítce a Jedenáctce, but... You will never forget your first Doctor ♥)
    Gratuluji k úspěšnému zvládnutí zkoušky a hodně štěstí v pondělí. Budu ti držet palce :). Na další díl Patrika a Lukáše se teším jako malá a rovnou se omlouvám, že poslední dobou skoro nekomentuju. Taky samé studium a minimum zábavy T_T :D.

    Ynat

    OdpovědětVymazat