úterý 7. července 2015

A jako už tradičně začátkem července...

... mi můžete na pár dní zamávat a popřát mi, ať si hezky užiju letošní MoR. :D

Ano, tohle je jeden z těch tradičních článků, v nichž vám oznamuju, že pár dní budu poněkud nepřítomná, ale nebojte se, protože dost možná během těch pár dní dostanete víc článků, než byste dostali, kdybych byla doma. Což je vlastně na jednu stranu trochu smutné. No, trochu víc, když o tom tak uvažuju.


Tentokrát toho ale nebude moc. Prakticky vzato jen dvě věci, jedna povídka (nevalné kvality) a jeden filmový tip (nevalné délky, ale jinak to nešlo, protože o tom filmu se toho nedá zrovna moc říct). Ale říkám, kdybych byla doma, je možné, ne-li pravděpodobné, že byste se nedočkali ani toho, jelikož moje pracovní morálka v těchhle vedrech je na bodu mrazu. Ehm, zdá se mi to, nebo byl tohle trochu oxymoron?

Každopádně, prostě tak, oznámení bylo provedeno a já padám dodělat těch pár věcí, co jsou ještě potřeba, proletět sprchou (zase, ale v tomhle vedru to nejde jinak) a vyrážím na vlak ke kámošce, se kterou jedu. A příští středu jsem zase zpátky, bez obav.

Tak si to tu beze mě pěkně užijte! :)

(A tady máte něco malého tematického, ať víte, na co že to třeba taky jedu...)

1 komentář: